클레임과 배상 - 결함이 있는 제품의 클레임 처리하기
등록일 : 2013-06-21   |   작성자 : 관리자   |   조회 : 3452
* 제품에 관해 클레임이 생겼습니다.
- We have a complaint against you for the articles.




* 제품이 우리가 주문한 것과 다릅니다.
- The goods are different from what we ordered.
- What we received was not we ordered.
- We received different articles from what we ordered.




* 포장이 잘못되어 물품 일부가 심하게 파손되었습니다.
- Some goods are heavily damaged due to bad packing.




* 이런 질 나쁜 물건으로 바가지 씌우려 하지 마세요.
- Don't try to rip me off with a low-quality product like this.




* 보낸 제품은 틀림없이 견본과 같은 제품입니다.
- The products we sent you are exactly the same as our sample.




* 이런 혼란이 다시는 일어나지 않을 것입니다.
- We are sure that such a mix-up will not happen again.




* 주문량보다 수량이 200개가 부족합니다.
- We're two hundred units short of our orders.




* 대단히 죄송합니다. 실수로 다른 물건을 보냈습니다.
- We're terribly sorry. We sent the wrong articles by mistake.




다음글
클레임과 배상 - 물품의 회수와 논의하기 2013-06-27
이전글
판매 - 구매 대금 지불의 방법과 시기 2013-06-20