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Working in the office - 업무처리에 관한 표현들 | |
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등록일 : 2012-11-05 | 작성자 : 관리자 | 조회 : 3401 | |
Working in the office - 업무처리에 관한 표현들 * 이 서류들을 어디에 철해 두어야 합니까? - Where should I file these documents? * 계획보다 늦었어요. - We are behind schedule. * 밀린 일이 많아요. - I have a lot of work to catch up on. - I still have thousands of things to do. * 할 일이 많아서 무엇부터 손을 대야 할지 모르겠어요. - I have too many things to to. I don&qout;&qout;t know where to begin. * 이 문제를 어떻게 시작해야 할지 모르게써요. - I don&qout;&qout;t know how to start on it. * 제 일이 자리가 잡힐 때까지는 여러분의 도움이 필요합니다. - I think I need your assistance until I get well settled with my job. - I think I need your help until I get better aquainted with my job. * 그 일은 당신이 생각하는 만큼 어렵지 않아요. - The work is not as difficult as you think. * 아무튼 그것에 대한 준비를 해 둡시다. - In any case, lets make preparations for it. |
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